sreda, 29. avgust 2012

DHi Blagovica 2012 - TrbowleTV

Nedelja, 26.avgust 2012, Blagovica (tu je tam, mau pred Trojanam, kjer imajo orjaške krofe). 5.tekma za Pokal Slovenije v spustu 2012.
Sonce šopa na polno že ceu mesec ... ampak samo do tekme, potem pa začne dež scat.
No, jutranji trening sem ujel še v suhih in prašnih razmerah. Potem se pa praktično tik pred kvalifikacijami utrga oblak oz. sipa dež za popizdit.
Moram sploh kej razlagat da me je totalnu demoralizirou dež? Zapovrh mi pa še vsak tekmovalc razlaga in me demotivira, da sm ujebal ker me ni bilo v soboto tle, ker je bilo fenomenalno vzdušje in furanje.
sobota by BikeParkBlog => za tekmo so poširl roadgap ... ampak Cec ga je še zmerej faliu ... ccc :D

Sobota by Kristjan Vreček => Mateo pa Cimperman se razbijeta ... nč bat, tu je čist normalnu da je Wrečk skorej ob glasilke ;) Video@FaceBook

Sicer sem se pa na treningu zapodil v zgornji del proge, samo škoda ko mi ni uspelo pridt do vrha, kjer sta bila še dva skoka čez vlako. Med deževnimi kvalifikacija sem pa po spodnjem delu proge bluziu. V finalni vožnji bi posnel pa še start in pa srednji del proge ... ja vejžde. Tekma prekinjena. Jst pa ostal brez posnetkov.
Plus tega en kup "tekmovalcev", ki se niti niso pojavili v Blagovici ali pa niso startali ... zdej pa posnem kej konkretnega, matr!
Za švoh 5min video materijala se je pa le nabralo.
mjuzik: Oh Dear Vegas - Modern Love [OH DEAR VEGAS! EP 2012]

Iz TrbowleTV


DHi Blagovica 2012 - TrbowleTV from TRBOWLE TV on Vimeo.

Sicer pa poročilo in rezultati tudi na MTB.si, pa tudi izbor hudih fotk MTB.si, na muč dost for pa tlele BikeParkSlovenia Blog.

Ni komentarjev: