sreda, 26. april 2017

DHi LOšiNj 2017 - TrbowleTV

Dobro jutro oljke. Uuuuu, lej tisti malu višji hrib v ozadju. Pejmo it danes to pogledat od blizu :)

Oprez! Kaskaderji na cesti.








Počasi proti koči pod Televrinom. Res se nam nikamor ne mudi.
 



Lej, liter vina bi mogl naročit, tako pa voda ostaja :)










Televrin. Pa na vsak načih sem hotel po grebenu do Sv.Nikole ... pa sm na tej točki obupal in šel na trejl :)
 



Trejlov po Televrinu je ogromno ... mi pa smo krenil do Sv.Nikole in potem direkt v Nerezine.
 

Postanek pri razgledni točki ... Sv.Nikola.
 

Spust je bil v "temi" ... senčno stran hriba pa ti štosi.
 

Vsak dan se konča z večerom in nočjo ... no, vsaj tle "kod nas". Na kakšni drugi zemljepisni širini zna biti drugače :)
 

Greš na kaffe, mimo pa divjajo tekmovalci dirke 4iSLAND. Nobenih ograj, pa noben redar ne teži kot eno teslo: "Dol s proge!" ... ti manjaki me vse prevečkrat nadirajo na DHi progi. U r't se zalet'te!










V soboto se je veter umiril ... pa smo se potem še mi. Zgolj enih 100m n.v. sva zmogla ... n'č več :)
 

 

Na vsak način so hot'le kuhat ... OK, en večer dovol'mo. Ker ne bomo cel' vikend samu makarone je'l. ... potem pa s sončnim zahodom proti celini.
 




Sea, you, world cup? ... če bi me teden nazaj vprašal, sem bil še 100% da me ne bo. Zdej me pa že malu matra, da bi šel pogledat :)

V nedeljo smo šli pa dirko na novi progi pogledat.
Unior Downhill Cup | Downhill Lošinj
Rezultati in slike na MTB.si  ... (ok rezultatov trenutno NI ... error 404 :) )
Pa res bi bilo fino, ako bi se OnLine pojavile "štartne liste". Za obiskovalce ob progi bi bilo to noro dobro, da bi videli kdo in ob kateri uri starta.

Nekaj posnetkov iz dirke pa spodaj.
Manj je več ... sem enkrat nekje prebral. Zgolj dirka. Nobenih spremljevalnih posnetkov :P
mjuzik: Leni Kravac - Koji ti je faktor [Balconized 2015]
DHi LOšiNj 2017 - TrbowleTV from TRBOWLE TV on Vimeo.

Ni komentarjev: