nedelja, 22. september 2013

Black Hole Enduro 2013 - TrbowleTV

Black Hole Enduro je pač kandidat za dogodek leta :)
Prvi vikend festivala je definitivno ratal tako kot treba. Super enduro dirka po tulk fajn trailih, da se ti samo smeje. Pa vroče je bilo in vse prašno. Končno.
Sicer sem pa že v petek prišel na koroško, samo se mi ni ljubilo iti trailov za sobotno dirko pogledat, tako da sem malo blodil pa mimogrede našel en super trail med borovnicami.
  
V soboto na dirki je bilo pa toliko več kritičnih situacij, ker nisem poznal trase ... pa sej nisem bil edini :). V petek popoldne je bil tudi neobvezni prolog, tako da sem ga samo posnel in na koncu še taprav čast odšel proti apartmaju, ker se je potem zadeva tako razvila, da se je šlo na koncu celo čez mejo žurat, ker je bilo pri nas že vse zaprto :D
Sicer so pa vse etape dirke potekale po bike parku Singletrack Jamnica, okoli Eko kmetije Koroš. Vzponi so bili kulturni, spusti pa vsi isti ... ODLiČNi! :)
  
Načeloma na dirki voziš sam po trailu, samo ker sem pač snemal (OnBoard), pa da posnetki niso dolgočasni, sem vedno spustil koga naprej in ga potem sledil (beri: v prvi etapi sem zamudil start, ker sem s kamero snemal po hosti, druga etapa se je začela s šprintom v hrib ... fenomenalnu rejs /sarkazem off/, v tretji sem se skoral sesipal pa so me spet dohitel, v četrti sem bil pa že fertik /po dolensku bi reku, da sm ciknu al pa, da je cvička zmankalu :D/). Tako da je en čas pred mano vozil Tomaž Deisinger, proti koncu pa Tine Lenart.
Če ne že kej letos v jeseni, pa sigurno naslednje leto spet pofurat tele traile :)
mjuzik: EWOK - Street Lights [No Time 2013] in EWOK - Don't Stop [No Time 2013]


Več info o festivalu in enduro dirki pa totle:
http://www.blackhole-bikefest.com/
http://www.sloenduro.com/
http://www.mtb.si/znacke/105-black%20hole%20bike%20fest.html

Ni komentarjev: