torek, 24. julij 2018

o5 Žumberak

Sm mislu it čez vikend nad Rijeko furat ... pa so mi rekl na tehničnemu pregledu kangooja "Jok brate, odpade. Masko zrihtej, pa končnike in žarnico tud, prej pa ne boš meje prestopu!" ... #$Q%#"Q"#"&%)$#%#=)(
... če se ne pojavim na mejnemu prehodu, sploh ne bo problemov ;) ;) ;)

Žumberak je krasen. Sicer že ene 3 ure porabim, da pridem do še nepoznanih območij, a zaradi tega tudi startam zgodaj zjutrej in potem tavam do mraka.
Tokrat sem na zemljevidih opazil potoček Slapnica. Ime je posrečeno. Potok se vije po dolini po kateri se bom vračal nazaj. Vidim, da so neke pešpoti risane ... dovolj informacij, grem pogledat :)

Rosa ... lepi stari objekti ... potočki ... sadna drevja ... slapovi ... strmi tereni ob vračanju ... neurje.
Voda je bila v igri ceu dan :D

Jutranji prehod Sopotske Planine je botroval, da sem potem celi dan neuspešno sušil superge. Ko sem bil pa že skoraj suh, me je pa ob 4h popoldne nevihta namočila.
 

Opazujem stare objekte. Matr imajo dobre detajle. Pa še dandanes so v presenetljivo dobremu stanju, glede na vse vremenske pizdarije. Res so znali kvalitetne stvari postaviti nekdaj.
  

Čim pa pridem iz hoste na plano, prec vidim sadno drevje. Še dandanes je povsod ogromno sadja. Tako da sem prebiral črvive češplje in pa cibore sem najdu po res dolgem času :O


....dovolj imam pisanja. To bo to.
Proti koncu albuma pa se najdejo vse slike iz Slapnice ;)

mjuzik: Matijas Severhen - Modrozeleni svet [imamo novo glasbo 2018]

Ni komentarjev: