sreda, 23. februar 2022

Lučke

Čelno lučko za par € iz "bencinske črpalke" uporabljam za vse sorte. Ker je priročno majhna in sveti par ur. Pa še svetlobni snop je OK. Na sliki je stopnja 2 od 2.










Na biciklu uporabljam zelo močno lučko MagicShine MJ-880. Snop je sicer ožji, a seže noro daleč. Krasna zadeva, ki tudi nočni spust po gozdu naredi skoraj kot podnevi. Akumulator je pa kar težak. Pa kabel mi je tudi uspelo še vedno precvikati (pa imam kar tri različne modele kolesarske lučke).
Na sliki je stopnja 4 od 4 (2000 LM).










Ko sem v jami, kjer je pa res čista tema, uporabljam pa staro Petzl LED lučko, ki je bila že zmontirana na čeladi. :FacePalm:
Na sliki je stopnja 1. Ker stopnja 2 ima svojo žarnico, ki pa je crknila.










In potem obolevam v temačnem podzemlju, ker v velikih dvoranah ne vidim pol pizde matrne. Če bi rad pa kakšno fotko naredil, moram pa kolege jamarje "parkirat po jami", da mi sploh kaj osvetlijo.










Pa sem našel tale posrečen poskus lučke. ThruNite TH30 V2 LED Headlamp. V nedeljo zvečer sem plačal, danes je sreda in jo že testiram. Snop je čudovito širok. Druga stopnja je vrh glave za stvari počet. Zadnji dve stopnji pa kar bleščita. :)
Na četrti stopnji se po dobri minuti zadeva segreje in varnostno preklopi na stopnjo dva. Ampak za slike narediti oziroma razgledati se, je minuta čist dovolj časa.
Spodaj so slike stopenj od 1 do 4 (max 3000 LM).







Ni komentarjev: