petek, 9. februar 2018

Kulturni šnopc na Mirni gori - PankKura

Na vsake pol dekade let, nameče ob Prešernovemu prazniku snega.
Letos smo kar ponovili turo izpred 5ih let

Snega je tudi na Mirni gori ogromno. 
Shrani.si
Vsaj krplje so kar nuja, za normalno premikanje po celemu snegu ... ampak mi indijanci od borderju, smo bli itak vsi brez :) 
(une važiče od smučarju s turno opremo, bom kar samo tlele omenu in nič več, ker me jezijo s svojo lahkotnostjo premikanja po celcu :D )
Shrani.si Shrani.si
Od pomembnejših informacij pa samo še ta, da je na Mirni gori zmanjkalo "zmajevke". :)

Več slik pa bo, ko ekipo PankKure spusti "musklfibr" oz. se zbudi iz "intelektualnega spanca" :D

PGD Soteska so ene pizde. Dva kombija imajo. V sredo mi obljubijo, da imamo mi lahko tastarega. Ob pol osmih zjutrej v četrtek, pa me odjebejo, češ da ga sami rabijo ker gredo na pohod. WTF? Na pohod greste s kombijem? 
Sej če bi bili normalni, bi se kdo opravičil oz. pojasnil nastali problem ... ampak ne. Glavno, da gredo oni na pohod s kombijem in ignorirajo vse ostale. ... Slabo, to je res slabo! :/
Ko mi naslednjič prinesete "setveni koledar" na dom, ne dobite čisto nič več, kot pa zgolj ajmar vode, pa še to bom šel v Krko zajet!

mjuzik: Neomi - Čudovito [Poglej 2011]

Ni komentarjev: