nedelja, 2. maj 2021

Croatia Rally WRC 2021

Ou vau. Tole je bilo pa kar noro videti in slišati v živo. Vse kocine gredo pokonci pa smejem se kot en bebec ampak to so tisti fajn občutki, ko ne vem zakaj in kako in je pač samo fajn :D 

Ko sem pred meseci prvič zasledil, da bo WRC v Žumberaku, sem že vedel kje bom bil sedemnajsti vikend letos. Ker rally poteka dva dni zelo blizu meje, sem se z avto zapeljal do le-te, fuknu bicikl v'n in se po pešpoteh spustil direkt v Sošice na brzinc SS 2/6 Kostanjevac - Petruš Vrh 1/2 (23,76 km).

V Sošicah najprej preseneti novo leseno naselje oziroma ne vem kaj točno bo to ampak izvem ob naslednjemu obisku. Nasproti je bife in sva rekla par besed s šefom, a se mi je mudilo na start rallya. Pa še e-fatbike so mi spet zlomili možgane. Sosedje krasno urejajo Žumberak. #samoljubav 

...me že odnaša, da bi spet vse druge stvari opisal, pa jih ne bom. Osredotočenje. Rally. Dejmo.

Najprej je Lončarič priletel s Subaru Imprezo. Pošrek in za publiko. Ogrevanje? :D


Potem prileti helikopter s kamero, tako da prvi WRC avto samo vidiš. Slišiš ga pač ne. Ampak meni so šle že tukaj kocine pokonci. Že naslednji avto pa ponudi celoten paket sreče :D Hitrost, zvok, vonj. Ne vem zakaj ampak noro dobri občutki se pojavijo, ko priletijo ti bolidi mimo mene. Kurja polt, dlake so pokonci, pa režim se kot en bebec. In ko pogledam okoli sebe ... ni gužve. Le redar je v bližini. In ta mi deluje enako omejen kot sem sam. Reži se. :D 


Prvih deset bolidov je iz WRC serije. Potem pa se začnejo voziti še ostale kategorije. Ni enako, je pa še vedno impresivno. Proti koncu pa sem opazil tudi Slovenske voznike. Skoraj 70 puščic se je odpeljalo naprej na ostale hitrostne preizkušnje a se že čez štiri ure vrnejo, ker dvakrat odpeljejo vsako etapo. Jaz pa ta čas skočim na bicikl in se odpeljem v vas pofirbcat.

Mimo dveh cerkvic, sem prišel direkt na teraso Gostilne Radić-iLas. Odprto imajo in tudi hrano strežejo. K je lahko še kaj lepšega? :D Okusne jurčke z jajcem, pa rdečo peso in frišno pečen kruh mi je priporočal šefe in nič se ni zlagal, ko je obljubil, da je vsa roba doma pridelana in da bo fino. Rakija je bila pa tudi k treba. Bogouska. :) 


Najboljši del gostilne še pride. Zato tudi venomer pizdim, ker se pri nas še kar ne odprejo. Pejte se solit. V gostilni smo ljudje. Informacije imamo ljudje. Noro dobro je, ker se tukaj razumem z lokalci, mi je pa npr. toliko bolj nelagodno v Avstriji ali Italiji. No, danes sem pa hitro ujel, da se pogovarjajo o skoku in sem se vključil v pogovor. Domačin je povedal, da bolidi skačejo za vasico, ki pa je oddaljena par km in nekaj 100m višje, nekje okoli hriba Brdo. Pogledam OruxMaps aplikacijo s "specialko", kjer so vrisane tudi vse stare stezice in hitro najdem povezavo zunaj zaprtih cest za rally. Čez uro in pol, sem bil že pri hribu Brdo, kjer so me pa policaj ter redarja debelo gledali in zatrjevali, da tukaj pa res ni skoka. Fantje ... jst vam n'č ne verjamem. In grem naprej pogledati. Ja ja, to bo to. Nič mi ni bilo žal, da sem se čez grmovja in trnje privlekel do te lokacije :D (glej video). Tako da ... ni vseh informacij na internetih. Je kar treba iti med ljudi.

Za sobotni obisk rallya si je pa tudi Mhol vzel čas in sva uletela direkt na mejni prehod Planina, kjer naju je policistka vljudno zavrnila in razložila, da zaradi zaprtih cest tu ne spuščajo nobenega čez. In sva parkiral avto, pa šla peš mimo rampe do vasice Novo Selo Žumberačko. 

Spektakularno ga pripeljejo v vasico in čez 90° ovink. Pa ta zvok. Hudu. In potem sva dobro uro hodila ob cesti in se smejala. Ker men' še kar ni jasna ta hitrost in stabilnost. Noro. Pa z redarji smo začeli debatirati in so razložili, da organizirati dirko na najvišjem nivoju terja kup ljudi. Hrvaška ima premalo kadra. In tako je 120 Slovenskih navdušencev nad rallyem te dni v Žumberaku in pomaga pri izvedbi tekmovanja. To so te čudovite malenkosti (sodelovanje), katere pa v medijih ne moreš zaslediti. Aja ne, Lokalne Ajdovščina so poročale. ;) 

Pa še "Dolenski ovink" sem našel. Kar nekaj gledalcev se je nabralo v njemu. Pa poslušam in se mi zdi, da slišim podgurce. Jih oblajam in pravi eden: "Al' je pu Šentjerneja tle." Ekipa se je usedla na motorje in prišla na ogled dirke. :D


Čestitke organizatorjem za krasno izpeljan rally in seveda poklon manijakom za volanom. Držim pesti, da se WRC še kdaj pojavi v naši bližini. 
Vse slike si lahko ogledaš TUKAj!
5min videa pa na YouTube.



Ni komentarjev: