ponedeljek, 11. februar 2013

Mestni vrh je furabilen

V soboto je spet frišen sneg nametalo ... tako da sem v nedeljo zjutraj pač odlutal z bordom ... do Kočevja in potem na Mestni vrh, za spremembo k'r solo. No Mhol pa Živa sta mi še delala družbo do vrha.

Že ko smo se vzpenjali, sem samo sumljivo opazoval hosto in velike smreke, ki zadržujejo sneg da bi na tla padel. Hmmm švoh je tole s snegom, ampak ni problema sploh, bom se jst precej bolj vzhodno spustil dol in tam bo zihr lepša hosta :)

V koči sevejda paše eno kuhano vino ... TV s smučanjem tud če bi imel ugasnjen ... uglavnm, če ne prideš pod 1/2ure iz doline do koče si švoh (no vsaj tako nekako sem razumel ostale pohodnike, ki modrujejo o tempu itd..).

No na vrhu hriba pa dost snega, sonce, pavza ... pol pa spust v dolino.
Začetek obetaven, potem sem moral odpet, zatem obetavnu, pol ceu fuk, uiiiiiii, fak kaku pa tle čez, zakoooon, ma ne me fukat še s tem, jeeeee tule do koncaaaa, aha sem vejdu da se prehitru veselim ... taku nekaku sta se izmenjavala frustracija in užitek :D
Skratka, strmina je taprava. Hosta je ornk pregosta. Pod tavečjimi smrekami skorej ni snega, okrog ga je pa taku-taku, glede na to da se ogomne skale vrstijo do doline ...
Dobru je blu, ponavljati pa ne bom šel. Tako da sem potem domov grede čez Kočevski rog zapeljal in smo še Veliki Rog prefural.
Kočevski Rug pa čist druga pejsem. O tem pa enkrat dvakrat, enkrat pa trikrat :D
mjuzik: Two Fresh - 12PM [Watch This! EP 2013]

Mestni vrh je furabilen from majh on Vimeo.

Ni komentarjev: